’Wat een service’ | Noordhollands Dagblad

2022-03-18 03:00:23 By : Ms. Lotus Taylor

Hanneke en John Boers uit Baarn bestelden via parasols.nl een nieuw hoes voor hun Solero parasol die ze in 2017 kochten. De dag na de bestelling werden ze gebeld met de mededeling dat de bestelde hoes niet zou passen op hun parasol. Blij verrast door dit meedenken met de klant, is de bestelling omgezet en het teveel betaalde geld teruggestort. ’Wat een service!’

Hetty Teunissen uit Alkmaar liet haar portemonnaie liggen in het winkelmandje van Kruidvat in de Langestraat in Alkmaar. Pas 's avonds kwam zij erachter en schatte de kans dat ze hem zou terugkrijgen niet hoog in. Veel te negatief gedacht! De vinder(ster) had hem wel degelijk aan de kassa af gegeven. ,,Lieve vinder(ster) bij deze hartelijk bedankt. Klasse!”

Door een ongelukje raakte de bril van Pieter Karssen uit Heemskerk beschadigd. Twee lamme poten en een los glas. De enkele jaren oude bril werd op een vrijdagmorgen voor reparatie aangeboden bij opticien Bollemeier in Heemskerk. Zaterdagmiddag was hij al piekfijn gerepareerd en weer als nieuw. ,,Kosten nul komma nul, grote klasse en prima service. Veel dank!”

Twee pluimen van Lou Beerepoot uit Spanbroek. Eentje voor Haxo.nl die de haakse slijper waarvan de schakelaar binnen een jaar stuk ging verving door een nieuwe machine. En eentje voor trampolineland.nl. Daar had hij een trampoline besteld maar er was een veel luxere uitvoering afgeleverd. Na emailcontact mocht hij deze tot zijn verrassing houden.

Vanwege zijn elektrische rolstoel zijn voor Eugène van Wijk uit Overveen oogmetingen voor een bril ondoenlijk. ,,Totdat ik bij Bas van Beek van Eye Wish in Katwijk kwam. Hij heeft mijn ogen gemeten terwijl ik in mijn rolstoel zat met de ouderwetse pasbril, achter in de winkel. Daar had nooit iemand aan gedacht. Chapeau!!! Hij heeft er een vaste klant bij.”

Heeft u ook een compliment? Mail ons en vergeet niet uw woonplaats te vermelden!

Wil je dagelijks alle hoogtepunten uit het nieuws in je inbox?